Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Rekrutacja 2025/2026

Rekrutacja 2025/2026

INFORMACJA DLA RODZICÓW UCZNIÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ W KLASIE PIERWSZEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

 

Organizacyjnie nasza szkoła funkcjonuje w dwóch budynkach:

  • budynek A ( przy ul.Przebendowskiego 27)

- przeznaczony dla Uczniów klas IV-VIII;

  • budynek B ( przy ul.Nowy Świat 12)

 - w którym uczą się Uczniowie klas I-III.

  1. Zajęcia edukacyjne odbywają się w godzinach 8.00 – 15.25.
  2. W tygodniową siatkę obowiązkowych zajęć edukacji wczesnoszkolnej

 wchodzą : 18 godzin edukacji wczesnoszkolnej; 2 godziny języka obcego nowożytnego – j. angielski. Oprócz tego dodatkowo jest 1 godzina zajęć rozwijających zainteresowania. Na wniosek Rodzica szkołą organizuje także 1 godzinę religii lub/i etyki.

  1. Na terenie szkoły obowiązuje obuwie zmienne - obuwie na białej podeszwie (umieszczone w podpisanym worku).
  2. Uczniowie przychodzą do szkoły w mundurkach, strojem galowym jest dodatkowo – kołnierz marynarski.
  3. Przerwy śródlekcyjne Uczniowie spędzają na świeżym powietrzu na boisku szkolnym (jeśli warunki atmosferyczne na to pozwolą). Prosimy aby Rodzice dostosowywali do tego codzienny ubiór dziecka.
  4. Świetlica szkolna funkcjonuje w godzinach 7.00 -16.00 i jest przeznaczona dla dzieci Rodziców pracujących.
  5. Uczniowie mogą korzystać z opieki świetlicowej na podstawie zgłoszenia. Wnioski do wypełnienia Rodzice otrzymają 1 września; można je również pobrać ze szkolnej strony w zakładce RODZIC). Wnioski składa się nie wcześniej niż w dniu 1 września 2025 r. W  budynku B zostanie przygotowane dedykowane do tego celu stanowisko.
  6. Istnieje możliwość wykupienia obiadów w stołówce szkolnej (stawka za obiad zostanie ustalona przez dyrektora i podana do wiadomości w późniejszym terminie), drugie śniadanie Uczniowie przynoszą z domu.
  7. Opłat za obiady szkolne dokonuje się na konto: Bank Millennium 90116022020000000162854909: podając imię i nazwisko Ucznia, klasę i miesiąc, za który Rodzic dokonuje opłaty. Wpłaty należy dokonać nie później niż do 10-go danego miesiąca. Adres mailowy, na który należy dokonać zgłoszenia: obiady.sppuck@gmail.com

Nieobecność dziecka na obiadach należy zgłaszać do godz. 9:00 danego dnia pod nr telefonu 586730817 (księgowość).

  1. Strój na zajęcia wychowania fizycznego to: biała koszulka, granatowe/ czarne spodnie lub krótkie spodenki, obuwie sportowe na białej podeszwie.
  2. Szkoła korzysta z dziennika elektronicznego Librus, który jest głównym źródłem komunikacji (kody dostępu do kont otrzymają Państwo od Wychowawców na pierwszym zebraniu).
  3. Na początku września Uczniowie otrzymają darmowe podręczniki i ćwiczenia do zajęć edukacji wczesnoszkolnej i j. angielskiego. Podręczniki  są własnością szkoły, wypożyczone zostaną na rok szkolny każdemu dziecku. Ćwiczenia będą przekazane bez obowiązku zwrotu. Podręczniki do religii wraz z ćwiczeniami należy zakupić we własnym zakresie (wykaz na stronie szkoły w zakładce UCZEŃ).
  4. Szczegółowe informacje dotyczące wyprawki ucznia rozpoczynającego naukę przekażą Rodzicom Wychowawcy klas pierwszych w dniu 1 września.
  5. W dniu rozpoczęcia roku szkolnego Uczniowie otrzymają plakietki (każda klasa w innym kolorze), z którymi codziennie przychodzą do szkoły. Mają one pomóc dziecku zidentyfikować Uczniów ze swojej klasy, Wychowawcę oraz boks

w szkolnej szatni.

  1. W trakcie roku szkolnego Rodzice/Opiekunowie nie wchodzą z dzieckiem do budynku szkoły. Uczeń wchodzi do niego sam (drzwiami od strony boiska) udaje się do szatni, gdzie oczekuje na niego wychowawca klasy.
  2. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa naszym Uczniom wejścia do budynku szkoły są weryfikowane przez pracowników szkoły. W celu załatwienia spraw Rodzice/Opiekunowie wchodzą do budynku szkoły wejściem głównym.

 

 

STAWIAMY NA PRACĘ NAD SAMODZIELNOŚCIĄ NASZYCH UCZNIÓW!

Bardzo prosimy Rodziców o współpracę :)

 

D o ł ą c z     d o    n a s

Dla zainteresowenych   KLASA INTEGRACYJNA

                       FILM - klasa  integracyjna

Zobacz również Dla klas pierwszych

 

 

 

Data dodania: 2019-01-30 09:27:00
Data edycji: 2025-08-19 09:51:03
Ilość wyświetleń: 28466
wstecz

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej