Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Szkoła Zaruskiego- szkołą jutra”

„Szkoła Zaruskiego- szkołą jutra”

 

Gmina Miasta Puck realizuje projekt: „Szkoła Zaruskiego- szkołą jutra”. Projekt finansowany jest
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza na lata 2021-2027. Celem projektu jest podniesienie jakości nauczania w Szkole Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku poprzez objęcie 900 uczniów i 32 nauczycieli zatrudnionych w tej szkole wsparciem z zakresu kompetencji kluczowych i nabycia kwalifikacji.

W ramach projektu realizowane są działania:

  1. Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe.
  2. Wyjazdy pozaszkolne kształtujące kompetencje kluczowe.
  3. Wsparcie rozwoju emocjonalno-społecznego u uczniów szkoły podstawowej w Pucku.
  4. Warsztaty z doradztwa zawodowego.
  5. Wsparcie dla dzieci z doświadczeniem migracji.
  6. Edukacja morska.
  7. Wsparcie nauczycieli

Projekt skierowany jest do 900 uczniów (441 dziewczynek, 459 chłopców) objętych edukacją w klasach I-VIII w szkole podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku,  tym: 219 uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, 52 uczniów z doświadczeniem migracji, 15 uczniów z niepełnosprawnością.

 

Główne rezultaty, które zostaną osiągnięte dzięki realizacji projektu: podniesienie poziomu nauczania w Szkole Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku, poprawa funkcjonowania społecznego u uczniów, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych o nabycie nowych kwalifikacji przez 720 uczniów i 25 nauczycieli, polepszenie sytuacji i zwiększenie stopnia integracji 52 uczniów z doświadczeniem migracji, nabycie przez 15 uczniów patentu sternika motorowodnego.

 

Termin realizacji projektu: 01.09.2024 r.- 31.08.2027 r.

Miejsca realizacji projektu są dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.

Wartość projektu (całkowity koszt projektu): 1.606.396,93 zł

Wysokość dofinansowania:

wkład Funduszy Europejskich: 1.365.437,39 zł,

wkład budżetu państwa: 80.319,85 zł

FunduszeUE#FunduszeEuropejskie

 

ZAJECIA  POZALEKCYJNE ROZWIJAJĄCE KOMPETENCJE KLUCZOWE:

  1. Mistrz matematyki (dla uczniów klas 1-8);
  2. Koło młodego fizyka (dla uczniów klas 7-8);
  3. Koło młodego chemika (dla uczniów klas 7-8);
  4. Koło młodego biologa/przyrodnika (dla uczniów klas  4-6 i 7-8);
  5. Koło komputerowe (dla uczniów klas 1-3);
  6. Koło geograficzne (dla uczniów klas 4-6 );
  7. Zajęcia wzmacniające świadomość i ekspresję kulturową  (dla uczniów klas 4-6 i 7-8);
  8. Warsztaty teatralno-językowe (dla uczniów klas 4);
  9. Warsztaty regionalne (dla uczniów klas 4);
  10. Warsztaty naukowo-techniczne (dla uczniów klas 4);
  11. Warsztaty dla rozwijające kompetencje społeczne (dla uczniów klas 4);
  12. Zajęcia z jęz.angielskiego dla uczniów uzdolnionych (dla uczniów klas 3);
  13. Koło tworzenia informacji/redakcyjne (dla uczniów klas 3);
  14. Trening umiejętności społecznych (dla uczniów klas 4-6);
  15. Warsztaty doradztwa zawodowego (dla uczniów klas 1-8);
  16. Wsparcie dla dzieci z doświadczeniem migracji;
  17. Warsztaty integracyjne;
  18. Warsztaty żeglarskie; (klasy 7-8);

RODZAJE ZAJĘĆ PRZEWIDZIANE W PROJEKCIE

WARSZTATY DLA UCZNIÓW:

  • Zajęcia warsztatowe w Centrum „EXPERYMENT”;
  • Zajęcia warsztatowe w AKWARIUM w Gdyni;
  • Zajęcia warsztatowe do Nadleśnictwa Choczewo – projekt „Klucz do lasu”.
Data dodania: 2024-11-08 21:52:29
Data edycji: 2024-11-08 21:57:14
Ilość wyświetleń: 34
wstecz

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej