BUDŻET UCZNIOWSKI Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku I Edycja 2017/2018
Rada Rodziców zdecydowała o realizacji w bieżącym roku szkolnym akcji „Budżet uczniowski”. W założeniu to program podobny do działającego od dwóch lat w Pucku „Budżetu obywatelskiego”, lecz adresowany jest do uczniów naszej szkoły.
To właśnie uczniowie złożą propozycje, na które następnie będą oddawać głosy. Pomysł polega na włączeniu uczniów w proces zgłaszania i decydowania o sposobie wykorzystania części funduszy Rady Rodziców. W I Edycji 2017/2018 na ten cel została przeznaczona kwota w wysokości 3.000 zł (RR przewiduje - w wyjątkowej sytuacji - możliwość powiększenia do kwoty 4.000 zł. Maksymalna wartość pojedynczego projektu to 1.500 zł.
Projekty składają uczniowie, głosują uczniowie, a o wyborze projektów decyduje liczba otrzymanych głosów. Zgłaszanie projektów do dnia 26.11.2017 r. Ogłoszenie zakwalifikowanych projektów 3.12.2017r (Dzień Świąteczny)
Głosowanie do dnia 22.12.2017 r. - Ogłoszenie wyników: 15.01.2017r.
Realizacja projektów od 12.02.2018 r. do 19.05.2018 r. - Uroczysta prezentacja zrealizowanych projektów: 27.05.2018r. (Festyn Rodzinny)
Wielkość budżetu 3.000 zł z opcją powiększenia do 4.000 zł
Projekty
Zgłaszanie propozycji projektów
wymagane jest wsparcie rodzica
Głosowanie
Decyzja
HARMONOGRAM „BUDŻETU UCZNIOWSKIEGO
ZADANIE |
TERMIN OD |
TERMIN DO |
Zgłaszanie projektów |
1.11.2017 |
26.11.2017 |
Weryfikacja projektów |
27.11.2017 |
2.12.2017 |
Prezentacja zakwalifikowanych projektów |
Nie dotyczy |
3.12.2107 |
Dystrybucja kart do głosowania |
4.12.2017 |
9.12.2017 |
Głosowanie |
4.12.2017 |
22.12.2017 |
Ogłoszenie wyników |
Nie dotyczy |
15.01.2018 |
Realizacja projektów |
12.02.2018 |
19.05.2018 |
Oficjalne zakończenie |
Nie dotyczy |
27.05.2018 |
Szczegóły w Regulaminie „Budżetu uczniowskiego” finansowanego ze środków Rady Rodziców działającej przy Szkole Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku z dnia 31.10.2016 r.
Puck
ul. Przebendowskiego 27