O szkole
Plan pracy Szkoły

Harmonogram pracy Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku

 

 
Psycholog

PSYCHOLOG SZKOLNY BUDYNEK B

 

Izabela Gnatek - magister psychologii, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny

 

GODZINY PRACY

 

PONIEDZIA?EK       9.30-13.40

WTOREK                    8.15-13.40

ŚRODA                        8.15-13.40

CZWARTEK               9.40-13.40

 PIĄTEK                      10.40-13.40

 
Czasopisma

CZASOPISMA W BIBLIOTECE:
1. Świerszczyk- dwutygodnik (24 numery rocznie)
2. Przyroda Polska - miesięcznik (12 numerów rocznie)
3. Życie Szkoły- miesięcznik (12 numerów rocznie)
4. Wychowanie Przedszkolne- miesięcznik (12 numerów rocznie)
5. Poznaj świat- miesięcznik (12 numerów rocznie)
6. Mówią Wieki- miesięcznik (12 numerów rocznie)
7. Matematyka w Szkole- dwumiesięcznik  (6 numerów rocznie)
8. Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne- miesięcznik (12 numerów rocznie)
9. Dyrektor Szkoły- miesięcznik (12 numerów rocznie)
10. PC Word Komputer- miesięcznik (12 numerów rocznie)

DZIENNIKI W BIBLIOTECE:
1. Gazeta Prawna- dziennik (5 numerów tygodniowo)
2. Gazeta Szkolna- tygodnik (4 numery rocznie)

 

 
Pedagog

GODZINY PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO BUDYNEK B

Kamila Wittbrodt

.....

 

PLAN PRACY PEDAGOGA NA ROK SZKOLNY 2016-2017 WI?CEJ >>>

 
Nowości wydawnicze

NOWOŚCI  WYDAWNICZE:

1. Mała encyklopedia prawa.
2. Poradnik matematyczny.
3. John Paul II- Karolak T.
4. Dar Pomorza- Kabat H.
5. Tomek w krainie kangurów- Szklarski A.
6. 120 przygód Koziołka Matołka- Makuszyński K.
7. Bursztyny- Kossak Z.
8. Księga dżungli- Kipling R.
9. W 80 dni dookoła ?wiata- Verne J.
10. Wit Stwosz. Ołtarz Mariacki-  Dobrowolski T. 
11. Antologia Poezji Kaszubskiej.
12. Teatr marzeń- Bajkowska L.
13. Kolorowy świat przedszkolaka.
14. Mity dla dzieci- Kasdepke g.
15. Encyklopedia dla dzieci.
16. Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej.
17. Pozwólmy dzieciom myśleć- D?browski M.
18. Jak aktywizować uczniów- Ran K.
19. Twórcze lekcje- Strzelczak E.
20. Nowy ilustrowany słownik ortograficzny- Kusztelska g. i In.
21. Sejm Polski- Lileyko J.
22. Momo- Rude M.
23. The legend of Sleepy Hollow- Winkle R.V.
24. Przygoda z ortografią ( incenizacje 1-3)- Mici?ska- ?y?niak I.
25. Zapiski Puckie- zeszyt nr 8
26. Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
27. Program kształcenia zintegrowanego
28. Słownik kieszonkowy angielsko- polski, polsko- angielski
29. Ziemia
30. świat starożytny
31. Wszechświat
32. Cywilizacje Europejczyków
33. Życie
34. Cywilizacje obu Ameryk
35. Człowiek
36. W kręgu Islamu
37. Środowisko
38. Cywilizacja Indyjska
39. Czas, przestrzeń, materia
40. Cywilizacja dalekiego wschodu
41. Nauki przyrodnicze
42. Na południe od Sahary
43. Świat przyrody
44. Świat współczesny
45. Atlas przyrody
46. Atlas historyczny
47. Świat atlas geograficzny
48. Piątka z Zakątka- Drzewiecka K.
49. Świat atlas geograficzny
50. Słup soli- Zubrzycka E.
51. Wszystko o Radach Rodziców- Dzierzgowska I. i in.
52. Porwanie Baltazara Gąbki- Magaczewski S.
53. Nowe kłopoty detektywa Pozytywki- Kasdepke g.
54. Wiersze dla dzieci- Tuwim J.
55. Kształcenie szkolne- Niemiecko b.
56. Śpiewające brzdące- Bayer k.
56. Szkolny słownik ortograficzny- dyktanda
57. Czytam od A do Z- Sójka A.
58. Miejsca święte świata- Widzowska
59. Jan Paweł II- ks. Oszajca W.
60. Bajki po polsku i po angielsku
61. Dreptak i pępek świata- Zasada S.
62. Kulisia- Stępniak- Wilk B.
63. Gry i zabawy- Święcińska J.
64. Kościoły Archidiecezji Gdańskiej- tom II
65. Rady nie od parady- Strzałkowska M.
66. Czy mogę pogłaskać psa- Zubrzycka E.
67. Rymowe przepisy na kuchenne popisy- Strza?kowska M.
68. Wiersze, aż strach!- Strza?kowska M.



Opracowa?a:
mgr Danuta Zasadowska

 
Lektury obowiązujące

Lektury obowiązujące w szkole podstawowej

KLASA I

Bahdaj A. Pilot i ja

Bełza W. Kto ty jesteś? Polak mały

Brzechwa J. Brzechwa dzieciom

Duszyńska J. Cudaczek- Wyśmiewaczek

Grabowski J. Czarna owieczka

Janczarski Cz. Jak Wojtek został strażakiem

Jaworczakowa M. Jacek, Wacek i Pankracek

Konopnicka M. Co słonko widziało

Konopnicka M. Na jagody

Kownacka M. Plastusiowy pamiętnik

Papuzińska J. Nasza mama czarodziejka

Porazińska J. Psotki i śmieszki

Szelburg- Zarembina E. Słoń Trąbalski

KLASA II

Andersen H.Ch. Calineczka

Centkiewiczowie Zaczarowana zagroda

Grabowska J. Puc, Bursztyn i Goście

Knutsson G. Przygody Filona Bezogonka

Kruger M. Karolcia

Kryłow I. Bajki dla dzieci

Lofting H. Doktor Dolittle i jego zwierzęta

Michałkow S. Nie płacz koziołku

Milne A. Kubuś Puchatek

Guro I. Wakacyjna przygoda

Szelburg-Zarembina E. Najmilsi

Strzałkowska M. Rady nie od parady

Makuszyński K. 120 przygód Koziołka Matołka

KLASA III

Andersen H.Ch. Baśnie

Andersen H.Ch. Brzydkie kaczątko

Centkiewicz Cz. Anaruk, chłopiec z Grenlandii

Chotomska W. Dzieci pana Astronoma

Jaworczakowa M. Oto jest Kasia

Kostyro H. Klechdy domowe

Kownacka M. Kajtkowe przygody

Lindgren A. Dzieci z Bullerbyn

Makuszy?ski K. Awantura o Basię

Pisarski R. O psie, który jeździł koleją

Kasdepke G. Detektyw Pozytywka

Kasdepke G. Nowe przygody Detektywa Pozytywki

Drzewiecka K. Piątka z Zakątka

Zubrzycka E. Słup solię

KLASA IV

Brzechwa J. Akademia pana Kleksa

Burnett F.E. Mała księżniczka

Collodi C. Pinokio

Grimm W.J. Baśnie

Konopnicka M. O krasnoludkach i sierotce Marysi

Korczak J. Król Maciuś Pierwszy

Korczakowska J. Spotkanie nad morzem

Mickiewicz A. Bajki

Prus B. Antek

Burnett F. H. Tajemniczy ogród

Burnett F. H. Mała Księżniczka, Mały Lord

Verne J. W 80 dni dookoła świata

Opowieści z Narnii

KLASA V

Wspomnienie niebieskiego mundurka

Księga Dżungli

Tomek w krainie kangurów

W pustyni i w puszczy

Przygody Tomka Sawyera

Tajemniczy ogród

Chłopcy z placu broni

Panna z mokrą głową

Pollyann

KLASA VI

Ten Obcy

Ania z Zielonego Wzgórza

Sposób na Alcybiadesa

Dziewczyna i chłopak

Szatan z VII klasy

Dywizjon 303

Robinson Kruzoe

Przygody Scherlocka Holmesa

Marcin Kozera

Wybór Nowel

 

 

 

Opracowała:

mgr Danuta Zasadowska

 

 
Centrum Multimedialne / regulamin

Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej (ICIM) działa od 1 września 2006 roku w naszej bibliotece.
Centrum powstało w wyniku projektu Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu "Internetowe Centra Informacji Multimedialnej w bibliotekach szkolnych". Przedsięwzięcie jest wsp
ółfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Główne cele projektu:
- wykorzystania nowoczesnych technologii w oświacie,
- ułatwienie indywidualnego zdobywania i przetwarzania informacji dostępnej poprzez sieć Internetu oraz informacji multimedialnej przez uczni
ów i nauczycieli. 
- zwiększenie potencjału edukacyjnego bibliotek szkolnych, 
- wspieranie procesu ustawicznego ks
ztałcenia się i samokształcenia uczniów, nauczycieli, pracowników szkoły, a także rodziców. 
- wspieranie realizacji zadań szkoły zapisanych w podstawie programowej, 
- wyr
ównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży,
- wspieranie integracji dzieci i mł
odzieży w aspekcie różnic kulturowych, sprawności fizycznej i intelektualnej, 
- umożliwienie uczniom, nauczycielom, pracownikom szkoły, a także rodzicom dostępu do Internetu poza lekcjami.
- stworzenie szans na promocję szkoły i biblioteki w środowisku sz
kolnym oraz pozaszkolnym, powszechne udostępnienie księgozbioru biblioteki dla potrzeb czytelników poprzez sieć Internetu. 


W ramach projektu biblioteka szkolna Szkoły Podstawowej im M. Zaruskiego w Pucku otrzymała sprzęt komputerowy i oprogramowanie: 4
stanowiska komputerowe oraz urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarka, kopiarka). Każdy komputer pracuje w systemie operacyjnym Windows XP, ma zainstalowany pakiet Office 2003, oprogramowanie zabezpieczające CENZOR, program antywirusowy. Wszystkie stanowiska komputerowe posiadają dostęp do Internetu. Udostępniane również są programy multimedialne: Atlas świata PWN(edycja 2005), Powszechna Encyklopedia PWN( edycja 2006), Słowniki PWN: Słownik języka polskiego, Słownik wyrazów obcych, Słownik ortograficzny, Słownik poprawnej polszczyzny oraz wiele innych.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z ICIM

Centrum służy uczniom jako źródło wiedzy i informacji.

ZASADY KORZYSTANIA ZE STANOWISKA KOMPUTEROWEGO

1. Z Centrum Multimedialnego mogą korzystać uczniowie, nauczyciele, pracownicy szkoły oraz rodzice Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku.

2.     Opiekunem Centrum Multimedialnego jest nauczyciel biblioteki.Nadzór techniczny sprawuje informatyk.

3. Centrum Multimedialne jest czynne codziennie w godzinach pracy biblioteki. Uczniom nie udostępnia się stanowisk komputerowych podczas przerw oraz zajęć szkolnych uczniów.

4.     Przy jednym stanowisku komputerowym może pracować jedna osoba. W przypadku wielu chętnych można zapisać się na określony dzień i godzinę.

5.     Każdy korzystający z Centrum ma obowiązek wpisać się do zeszytu korzystania z komputerów. Wpisanie się do zeszytu korzystania z komputerów jest potwierdzeniem znajomości i zobowiązaniem ścisłego przestrzegania przepisów BHP, przepisów p-poż. oraz Regulaminu Centrum Multimedialnego.

6.     Maksymalny czas pracy przy stanowisku komputerowym wynosi 1 godz. i może być przedłużony lub skrócony tylko w szczególnym przypadkach po uzyskaniu zgody opiekuna Centrum Multimedialnego.

7.     Komputer uruchamia i wyłącza nauczyciel biblioteki. Przed przystąpieniem do pracy użytkownik komputera powinien zgłosić bibliotekarzowi chęć przystąpienia do pracy.

8.     Stanowiska komputerowe w bibliotece służą wyłącznie do celów edukacyjnych: poszukiwanie materiałów w multimedialnych programach edukacyjnych, wykonywanie prac do nauki własnej oraz na zajęcia lekcyjne.

9.     Internet jest rozszerzeniem i uzupełnieniem oferty biblioteki szkolnej, dlatego może być wykorzystywany wyłącznie w celu poszukiwania materiałów potrzebnych do nauki (uczniowie), nauczania (nauczyciele) dokształcania (pozostali czytelnicy).

10. Uczeń w przypadku korzystania z Internetu - określa nauczycielowi biblioteki tematykę poszukiwanych informacji.

11. Programy multimedialne udostępniane są jedynie na miejscu. Nie ma możliwości wypożyczania ich do domu lub wynoszenia do innych pomieszczeń. Wyjątek stanowią nauczyciele, którzy chcą skorzystać z programów w pracowni informatycznej.

12. Korzystać można tylko  z zainstalowanych programów. Zabrania się instalowania innych programów i dokonywania zmian w już istniejących oprogramowaniach i ustawieniach systemowych.

13. Użytkownik komputera musi posiadać elementarną znajomość obsługi komputera i programu. Nauczyciel biblioteki nie ma obowiązku obsługiwania wypożyczonego przez użytkownika programu lub udzielania stałej pomocy w tworzeniu dokumentów przez użytkownika. Może udzielić pomocy, jeśli aktualnie dysponuje czasem.

14. Do kopiowania materiałómożna używać własnego przenośnika materiałów(sformatowanego lub sprawdzonego programem antywirusowym w obecności nauczyciela bibliotek ) lub PenDrive.

15. Z druarki, kopiarki i skanera korzysta się w uzasadnionych przypadkach, za zgodą opiekuna Centrum Multimedialnego. Każde zauważone nieprawidłowości w pracy urządzeń powinny być natychmiast zgłoszone opiekunowi centrum. Jeśli uczeń na początku pracy stwierdzi braki w sprzęcie lub wadliwe działanie oprogramowania, powinien zgłosić to opiekunowi. Jeśli po zakończeniu zajęć stwierdzone zostaną jakieś nieprawidłowości, wówczas odpowiada za nie korzystający.

16. Korzystanie z nagrywarki będzie możliwe po uzgodnieniu zasad z nauczycielem prowadzącym zajęcia lub opiekunem pracowni.

17. W przypadku stwierdzenia naruszenia obowiązujących zasad nauczyciel biblioteki ma prawo do natychmiastowego przerwania pracy użytkownika.

18. Wszelkie uszkodzenia lub nieprawidłowości w pracy komputera należy natychmiast zgłaszać nauczycielowi biblioteki.

19.  Za wszelkie mechaniczne uszkodzenia sprzętu komputerowego i oprogramowania odpowiada finansowo użytkownik. Jeśli jest niepełnoletni, wówczas odpowiedzialność ponoszą rodzice.

20. Nie stosowanie się do w/w punktów regulaminu spowoduje zakaz korzystania ze stanowiska komputerowego na okres wskazany przez nauczyciela biblioteki (najczęściej do końca roku szkolnego).

24. Użytkownicy mogą zgłaszać inicjatywy i pomysły dotyczące Centrum.

ZABRANIA SIĘ

1. Nie wolno korzystać ze stron poświęconych agresji, pornografii,przemocy i przeglądania stron www prezentujacych treści nieetyczne.

2. Nie można wykorzystywać komputera do gier i  zabaw /w szczególności czatów /, a także odwiedzania tych stron.

3. Zabrania się przechowywania na serwerze sieciowym plików z muzyką i filmami.

4. Zakazuje się korzystania z programów "pirackich" oraz programów zarażonych wirusem.

5. Zakazuje się dokonywania jakichkolwiek przełączeń instalacji elektrycznych i dołączania urządzeń peryferyjnych bez zgody opiekuna Centrum   Multimedialnego.

6. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie zasobów szkolnej sieci komputerowej do celów komercyjnych bez zgody Dyrektora szkoły.

7. Zabrania się wnoszenia i spożywania napojów oraz artykułów spożywczych.

8. W przypadku stwierdzenia naruszenia obowiązujących zasad nauczyciel biblioteki ma prawo do natychmiastowego przerwania pracy użytkownika.

 

 
Godziny urzędowania

BUDYNEK A

1.  Sekretariat  obsługuje: 

mgr Katarzyna Derc - sekretarka

SEKRETARIAT /  SPRAWY UCZNIOWSKIE, POMOC MATERIALNA DLA UCZNIÓW

Tel: 58 765 99 00

 Poniedziałek - Piątek 7.30 - 15.30

Przyjmowanie interesantów Poniedziałek - Piątek 8.00 - 15.00

2. Kancelarię obsługuje:

mgr Izabela Mudlaff - sekretarz szkoły  

KANCELARIA - GABINETY DYREKCJI 

Tel. 58 673 27 11

Fax. 58 673 39 86

Poniedziałek - Piątek 7.30 - 15.30

Przyjmowanie interesantów Poniedziałek - Piątek 8.00-15.00

2. Księgowość 
czynna 7.30 - 15.30

obsługują:  
główna księgowa
 Danuta Totzke
referent d/s rozliczeniowo-kasowych
 Barbara Król

tel. 58 673 08 17

Szkoła Podstawowa
im. Mariusza Zaruskiego
w Pucku 
ul. Przebendowskiego 27

 

Wp?aty na Rad? Rodzicw przyjmuj? przedstawiciele trjek klasowych - skarbnik. Nastepnie zebrane sumy przekazuj? Skarbnikowi Rady Rodzicw lub wp?acaj? w sekretariacie szko?y.     

W roku szkolnym 2015/2016 sk?adka na Rad? Rodzicw to 30 z? 

 

Rada Rodzicw przy Szkole Podstawowej w Pucku jest przedstawicielem wszystkich rodzicw i uczniw tej szko?y.
Z ich grona powo?uje si? raz w roku Prezydium Rady Rodzicw licz?ce 8 - 12 osb.

W bie??cym roku w sk?ad prezydium wchodz?:

W?odarkiewicz Mariola - przewodnicz?cy

Ossowicka Izabela - zast?pca

 

Pinczewska Marta - skarbnik
Thrun Bernadeta - sekretarz
 
Jaszke Anna
Katarzyna Miler
Bohl Bogus?aw
Renata Lasota
Salomea Jaszke
Monika Maszota
Magdalena Motyl
Karolina Klebba
 
Komisja Rewizyjna:
Kiernozek Ewa
Stankowska Justyna
Ma?ogorzata Badowska
Renata Pacholska - Nawrocka

 

REGULAMIN RADY RODZICW przy Szkole Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku >>>>>>

Rada Rodzicw przy Szkole Podstawowej w Pucku

CELE I ZADANIA RADY RODZICW:
1.  Celem Rady Rodzicw jest reprezentowanie og?u rodzicw szko?y oraz podejmowanie dzia?a?
zmierzaj?cych do doskonalenia statutowej dzia?alno?ci szko?y.
2.  Szczeglnym celem Rady Rodzicw jest dzia?anie na rzecz opieku?czej funkcji szko?y.
3.  Zadaniem Rady Rodzicw jest w szczeglno?ci:
- pobudzanie i organizowanie form aktywno?ci rodzicw na rzecz wspomagania realizacji celw   i zada? szko?y, 

- gromadzenie funduszy niezb?dnych dla wspierania dzia?alno?ci szko?y, a tak?e
ustalania zasad u?ytkowania tych funduszy,
- zapewnienie rodzicom rzeczywistego wp?ywu na dzia?alno?? szko?y,
- okre?lania struktur dzia?ania og?u rodzicw oraz Rady Rodzicw.


 
Punkt konsultacyjny
PUNKT KONSULTACYJNY PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W PUCKU


"Nawet je?li niebo
zm?czy?o sie b??kitem
- nie ga? nigdy ?wiat?a nadziei"


Dzia?alno?? punktu konsultacyjnego
- specjalistyczne doradztwo metodyczno - merytoryczne w zakresie edukacji integracyjnej, specjalnej oraz oddzia?ywa? wobec dzieci ze specyficznymi trudno?ciami w nauce,
- czynny udzia? w propagowaniu idei integracyjnych w ?rodowisku lokalnym i ponadlokalnym,
- dzielenie si? zdobytymi do?wiadczeniami w pracy z dzie?mi niepe?nosprawnymi i praktycznymi wskazwkami dotycz?cymi prowadzenia dokumentacji tych dzia?a?,

Specjali?ci pracuj?cy w punkcie konsultacyjnym oferuj? pomoc:
1) nauczycielom - pracuj?cym z dzie?mi o specjalnych potrzebach edukacyjnych w klasach integracyjnych
2) nauczycielom maj?cym w zespole klasowym dzieci z r?nymi niepe?nosprawno?ciami
3) dzieciom niepe?nosprawnym intelektualnie
4) ma?ym dzieciom z przejawami nieharmonijnego rozwoju b?d? dysfunkcjami rozwojowymi i ich opiekunom z przedszkoli b?d? terapeutom


Oferowana przez specjalistw pomoc polega na:
- doradztwie metodycznym i merytorycznym w zakresie pedagogiki specjalnej,
- okre?laniu mozliwo?ci dzieci z r?nego rodzaju niepe?nosprawno?ciami,
- wsp?pracy w zakresie uk?adania indywidualnych programw edukacyjnych i terapeutycznych,
- wskazywaniu r?nych sposobw oceniania uczniw ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
- doradztwie w doborze podr?cznikw, odpowiednich pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych,
- ustalaniu oddzia?ywa? terapeutycznych i edukacyjnych stymuluj?cych rozwj dziecka w warunkach ?rodowiska rodzinnego,
- informowaniu o organizacjach i instytucjach nios?cych pomoc dzieciom o r?nych rodzajach niepe?nosprawno?ci oraz pomocy w wype?nianiu r?nych formularzy i redagowaniu pism dotycz?cych pozyskania ?rodkw finansowych dla osb niepe?nosprawnych.


PRACOWNICY PUNKTU KONSULTACYJNEGO

mgr Justyna Thiel - pedagog specjalny, terapeuta, reedukator, nauczyciel dyplomowany posiadaj?cy 11 letni sta? pracy z dzie?mi i m?odzie?? z niepe?nosprawno?ci? intelektualn? i sprz??on?

mgr Joanna Derc - oligofrenopedagog, terapeuta, reedukator, nauczyciel mianowany posiadaj?cy 8 letni sta? pracy pedagogicznej w tym 5 letni w klasie integracyjnej


KONTAKT Z KONSULTANTAMI
Telefoniczny b?d? osobisty po telefonicznym uzgodnieniu terminu.

DY?UR TELEFONICZNY:
PI?TEK w godzinach 14.30 - 15.30

NUMERY TELEFONU:
Szko?a Podstawowa 673 - 27 - 11 prosi? p. Justyn? Thiel lub Joann? Derc 673 - 27 - 91
Telefon prywatny 673 - 11 - 69 (Justyna Thiel)
 
Nagrody szkolne

Nagroda im. Mariusza Zaruskiego

1. Do nagrody pretendować może każdy uczeń szkoły z klas programowo najwyższych.

2. Nagroda przyznawana będzie jeden raz w roku (w dniu zakończenia roku szkolnego).

3. Kandydatury uczni
ów zgłaszają wychowawcy klas, nauczyciele, społeczność uczniowska  przez Samorząd Uczniowski poprzez swojego opiekuna , wraz z dokładnym uzasadnieniem do dyrekcji szkoły (w terminie do końca kwietnia).

4. Jeżeli wychowawca, nauczyciel, Samorząd Uczniowski uzna, że nie widzi kandydata spełniającego warunki do otrzymania nagrody, kandydatury takiej nie wysuwa.

5. Dyrekcja po zapoznaniu się z wnioskami, sporządza listę kandydat
ów pretendujących do tej nagrody.

6. Informacje o nominowanych do nagrody uczniach podaje się do wiadomości uczni
ów i nauczycieli.

7. Do końca maja każda klasa wybiera jednego kandydata z grupy nominowanych.

8. Ostateczną decyzję o przyznaniu nagrody podejmuje Rada Pedagogiczna.

9. Nagroda taka nie musi być przyznawana corocznie.

10. Uczeń kandydujący do nagrody im. M. Zaruskiego winien spełniać następujące warunki: 
a) sumiennie wywiązuje się z wszystkich obowiązk
ów zawartych w Statucie   Szkoły,
b) musi być:

  • kulturalny
  • pracowity
  • uczciwy
  • konsekwentny
  • odpowiedzialny
  • przedsiębiorczy
  • krytyczny

c) godnie reprezentować szkołę w środowisku pozaszkolnym i rozsławia ideę Patrona



Nagroda Dyrektora - PRIMUS INTER PARES

1. Uczniowie uczestniczący w konkursie realizują swoje zadania w ciągu całego roku szkolnego.

2. Do nagrody pretendują najlepsi w nauce i zachowaniu uczniowie z klas programowo najwyższych.

3. Nagrodę przyznaje Dyrektor Szkoły po zapoznaniu się z wnioskami Klasowych Komisji Konkursowych (wychowawca + Klasowa Rada Uczni
ów)

4. Wnioski w nauce są odpowiednio punktowane:

PUNKTY ZA OCENY

I. J.polski
- Matematyka - Przyroda
Cel
8 pkt    Bdb 6pkt    Db 4 pkt

II. J.angielski
- J.niemiecki - Informatyka - Historia
Cel
6 pkt    Bdb 4 pkt    Db 2 pkt

III. Muzyka
- Technika -WF - Plastyka
Cel
3 pkt    Bdb 2 pkt    Db 1 pkt

SPRAWDZIAN PO KLASIE SZ
óSTEJ

40
- 36 pkt -15 pkt

25
- 31 pkt - 12 pkt

30
- 25 pkt - 8 pkt


5. Uczestnictwo w konkursach przedmiotowych

KONKURSY PRZEDMIOTOWE /matematyka, polski, przyroda, informatyka, angielski, niemiecki/

Każdemu zaliczane będą dwa najlepsze na danym szczeblu

   

miejsce

miejsca

 

a.

Szkolny

1 / 4 pkt

2-3 / 2 pkt

 

b.

Powiatowy

1 / 5 pkt

2-3 / 3 pkt

 

c.

Wojewódzki

1 / 6 pkt

2-3 / 4 pkt

udział 2 pkt

d.

Ogólnopolski

1 / 7 pkt

2-3 / 5 pkt

udział 3 pkt

             

Pozostałe przedmioty /też bedą zaliczane po dwa najlepsze wyniki na danym szczeblu

   

miejsce

miejsca

 

a.

Szkolny

1 / 2 pkt

2-3 / 1 pkt

 

b.

Powiatowy

1 / 3 pkt

2-3 / 2 pkt

 

c.

Wojewódzki

1 / 4 pkt

2-3 / 3 pkt

udział 1 pkt

d.

Ogólnopolski

1 / 5 pkt

2-3 / 4 pkt

udział 2 pkt

  

6. Najlepsze oceny z zachowania
Wz -
7 pkt    Bdb -5 pkt

7. Aktywna i dobrowolna praca na rzecz klasy /Ocenia wychowawca w skali 3 -
 1 pkt/
Udział i organizacja imprez klasowych
Pomoc koleżeńska
Reprezentowanie klasy w konkursach, zawodach

8. Aktywna i dobrowolna praca na rzecz szkoły / Ocenia opiekun samorządu, przewodniczący samorządu i opiekun grupy wiekowej w skali 3 -
 1 pkt/

 
«PoczątekPoprzednia1234NastępnaOstatnie»

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL